петък, 27 декември 2013 г.

Проблеми с ползване на точки от Shell club smart

Ето какво ми се случи през 12.2013 г с доста известната бензиностанция Шел, която ползвам от време на време за зареждане на гориво. Получих от тях съобщение, че трябва да използвам до края на 12.2013 г. част от натрупаните от мен точки в карта clubsmart. Иначе ще загубя част от натрупаните точки. Реших по отрано да си потърся продукт, който да отговаря на натрупаните от мен точки. Избрах си продукт номер 24838 - Универсално зарядно устройство за автомобил, което струва 999 точки. Не че ми трябва много, но при условие че ще си губя точките реших, че е по-добре да взема някакъв продукт. Отидох в бензиностанция Шел Младост и поисках този продукт. Който между другото е описан в каталога като продукт, който трябва да е в наличност на бензиностанцията /има специална иконка за това/. Отговориха ми, че в момента нямат и ще ми се обадят когато го получат. Чаках няколко дни - никой не се обади.

Обадих се на телефон: 029454751, но ми казаха, че не могат да ми дадат информация и да търся управителите /не ми дадоха име/ на телефон - 02 960 17 00. На този телефон никой не ми вдигна. Тогава писах e-mail на: smartbul@shell.com на 20.12.2013 и на следващия ден получих следната информация:
"Здравейте,
Относно Продукта 24838- Универсално зарядно устройство за автомобил Ви информирам ,че този продукт се предлага на място в Обектите на Шел след обмяна на необходимите точки.В център ClubSmart не приемаме заявки за този продукт.
Моля да се обърнете към управителя на съответни обект на Шел за повече информация относно доставката на продукта.
В каталога на GoSmart Всички ClubSmart оферти са валидни до изчерпване на количествата и според наличностите на Цветове,видове и размери в съответната бензиностанция Shell.
Моля да проверите в Друг обект на Шел или да си изберете друг продукт.
В случай, че имате други въпроси ,моля пишете ни отново.
Поздрави
Илиян"
Зачи: 1. Съобщават ми, че ще загубя точки; 2. Отивам до бензиностанция да си взема избрания от мен продукт, който трябва да е наличен, но го няма; 3. Звъня на два телефона - без резултат; 4. Пиша писмо, на което ми отговарят, че мога да си избера друг продукт или да обикалям по шеловете с надежда, че някъде може би ще го има този продукт...
Но на нито едно място не ми се свършва работата, така както би трябвало - а именно - да ми се даде избрания от мен продукт.
Аз какво правя: 5.Отивам отново до Шел Младост - да питам аджеба - дали им е доставен този продукт, но отново ми казват, че го нямат и не знаят какво да направят. Искам да говоря с управителя на магазина, но ми казват, че го няма и ако искам - мога да се обадя на телефон - 0800 11515 и там да си поискам зарядното. Правя го. Оказва се, че на този телефон през почивните дни /мисля, че беше 22 или 23.12.2013/ не работят. Оставих съобщение. Никой не ми се обади до днес - 27.12.2013. Отново се обадих - като им казах, че съм оставил съобщение, но ми обясниха, че са много заети и че не са го прослушали?!? Ми за какво тогава я има опцията да се оставя съобщение, като никой не го прослушва? На всичкото отгоре ми обясниха, че касиерката в Шел Младост не е трябвало да ми дава този телефон, направила е грешка и че те /на картичката пише - Шел България ЕАД, София 1510, п.к.44/ НЕ отговарят за подобни продукти. Да съм търсил управителя. Казах им, че това вече съм го правил и е нямало резултат. Съобщиха ми, че не могат нищо да направят. Ако съм искал да си избера друг продукт или да прехвърля точки на някой друг - неща, които НЕ искам да правя. Искам да не губя точките си или да си взема зарядно, а тъй като съм се и ядосал, защото ми губят времето - може да ми го доставят за тяхна сметка до моя адрес. Но не - не може. На практика се оказва, че натрупаните точки мога да ги обменя за безалкохолно, скъпи ключодържатели и други неща, които не ми трябват. Според мен поведението на тази фирма е изключително безотговорно и даже арогантно. Срамота. За да не загубя точките си поръчах детски комплект "Колите" за 1444 точки, макар че имам друг подобен комплект. Интересното беше, че ми казаха да им се обадя след 25.01.2014 г /след около месец/, за да ги подсетя и да ми кажат кога ще дойде този комплект. Това вече преля чашата. Недопустимо е фирма от такъв ранг да има подобно отношение към клиентите си. И след това ще очакват да зареждам при тях...

1 коментар:

  1. Така е в Абсурдистан! Всичко е възможно, но споко- ще става все по-зле:)

    ОтговорИзтриване