събота, 2 октомври 2010 г.

LA 30.09.2010 - Day 3







Dnes e otkrivaneto na WCG. Registrirah se i kato presa - da moga da polzvam internet... Proveriavam si poshtata - ujas! - v slujbata prodaljava da e palno s nekadarnici, s koito sam prinuden da rabotia... Te me darpat nadolu, az butam nagore. I sebe si, i firmata.... Dali shte se opraviat neshtata? Mnogo vreme i usilia mi kostva borbata s vsichki zvena v Blizoo. Polagam vsichki usilia, no maj na nikogo ne mu puka...





Pisha niakolko pisma i do doma. Machno mi e za semejstvoto. Mitko mi e napisal pismo, vse edno e goliam chovek. Raste i toj, i sestra mu.



Sled obiad priticham s Beti do Hollywood. Da vidia dali Brad Pit e tuk, i kak e staria Shvarceneger... Ta taia Beti - 1 pat ne dojde na vreme po sresti. A kato vleze v magazin - po polovin chas se gubi ot cennoto i skapo vreme. Kakto i da e.

Uspiavam da razgledam chast ot izvestnia Hollywoodd blw, kakto it Hollywood walk of fame. Tuk ima hiliadi zvezdi na slavata. Snimah se s nikoi. Malko e glupavo - da se snimash kleknal do niakakvo ime na zemiata. Kade kade po-dobre e da se snimash s jiva legenda. Ta kato govoria za zvezdi - tazi vecher imashe premiera na film... v kojto predpolagam uchastva i John Malkovish. Zashtoto go vidiah. Tam beshe. I go snimah. Mahna mi s raka... Niama da si mia ochite veche. Mislia, che razbiram lovcite na avtografi. Ima niakakva trapka...

Sled tova, veche po zalez, Beti otkriva ot kade moje da se vidi nadpisa na Holyywood .I se snimahme. E, tova e! Pozvoliavam si da polzvam neina snimka ot vecheren Hollywood:


Zabravih da kaja, che otidohme i do muzeia na Ripley's believe it or not! struva 15 $, no si zaslujava. 1 chas ti triabva pone, za da razgledash vsichki osobenosti, koito e sabral tozi pateshestvenik za 20 godini.. Imashe istinski strahotii - koj proboden i ojivial, cherepi ot iziadeni ot kanibali hora, stranni umenia i t.n. Imashe i zabavlenia ot roda na - snimat te i posle mije da si vidish siankata, gledash vartiasht se disk i posle vse edno racete ti sa po-malki i mnogo drugi takiva.







Vecherta - press party. Zapoznavam se s amerikanci i francuzin. Igraem bowling i biliard. Piem po niakolko biri. I veche niama znachenie koj pecheli...



Няма коментари:

Публикуване на коментар