понеделник, 23 ноември 2009 г.

Ченгду 12 ноември 2009

Закуската бе предино китайска. Няколко вида зеленчуци, боб, зеле с млечен сос, сладък чай, топло мляко. Няма кафе. За хляб имаше нещо като равиоли с месо - вкусно. Имаше и супа, разбира се, но не ми се ядеше. От Виетнам май се наядох на нудъли.
Целият ден бях на игрите. За съжаление ме отстраниха, но успях да взема 2 от общо 6 игри на германеца, който е много добър. Това си го считам за успех. Ако някой се интересува - http://www.wcg.com/.





И понеже не разглеждах забележителности днес - пак да кажа за храната - не слагат сол и за това ми се струва безсолно. Имат соев сос, но е лютив и солен. Хапнах пиле с бамбук, телешко с краставици, печена патица и др.
Вечерта - китайски здравословен масаж - 68 юана за 60 мин. Това е около 12 лв. Не взеха бакшиша, който предложих. Всичко ми масажираха, без онова, за което си мислите. Бе приятно, макар и хладно в стаята. Масажистката положи максимум усилия, даже си мисля, че се поумори накрая. Чувствам се чудесно сега. За подобни пари в София даже и врата няма да ти разтрият, а тук - цялото тяло.
По-долу са стоки, които може да си купите в обикновен магазин:

Всеки може сам да си прочете какво точно се предлага. И за по-напредланите в китайския - може ли да ми кажете от къде се пуска климатика?

Няма коментари:

Публикуване на коментар